torsdag den 31. oktober 2013

Strikkede ballonbukser




Bukserne her blev færdige i sommer - lige inden Otto blev født, og nu er det ved at være tid til at tage dem i brug. Opskriften er fra Susie Haumanns bog All you knit is love, som jeg efterhånden har strikket en del fra, bl.a. vesten fra forrige indlæg.

Garnet er Tvinni fra Isager. Jeg er lidt forfalden til dette garn, fordi det er super lækkert, god kvalitet og gode farver. Meeen.... der findes jo andre fantastiske garnmærker.

Udover at strikke til min baby skal jeg igang med at sy lidt. Jeg har meldt mig til dette fine projekt: Sy til din baby, der sætter fokus på babytøj og accessories i hele november. Jeg glæder mig til at få gang i nogle syprojekter.

5 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle søde bukser! Jeg glæder mig til at se, hvad du får syet - og strikket - i Sy til din baby-måneden :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Christina :) Og i lige måde.

      Slet
  2. De er så skønne de bukser <3 <3 <3 Og hvor er de da fine på din søde baby :-)

    SvarSlet